HTML

Horgász PR

2009.04.14. 17:18 amish

Az utolsó bejegyzésben igért reklámvilágos könyvlista is hamarosan érkezik (a műsor igen jól sikerült, bővebben később...), most egy kis kitérő. 

A következő hasonlat akkor ötlött fel bennem, amikor néhány éve a veresegyházi horgásztó partján üldögéltam a pecabot mellett kapásra várva. A "sztorit" azóta is használom, hogy a pr-ben kevésbé jártas ügyfelek számára megvilágitsam a public relations és a reklám kapcsolatát, viszonyát. Szóval ha a kommunikáció e két eszközét a horgászat egyes elemihez hasonlitom, akkor a pr leginkább a pontyhorgászatban használt etetőanyaghoz hasonlit, amely köztudottan azt a célt szolgálja, hogy a horgászhelyre csábitsa a halakat. A reklám ellenben a horgon lévő csali, amely közvetlenül a hal kifogását segiti. A két dolognak nagyon eltér a funkciója, viszont egymás nélkül nem igazán hozzák a várt eredményt.

Lehet, hogy ez a kis hasonlat elég kezdetleges, de tapasztalataim szerint beválik. 

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://newpr.blog.hu/api/trackback/id/tr941064896

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása