Az utolsó bejegyzésben igért reklámvilágos könyvlista is hamarosan érkezik (a műsor igen jól sikerült, bővebben később...), most egy kis kitérő.
A következő hasonlat akkor ötlött fel bennem, amikor néhány éve a veresegyházi horgásztó partján üldögéltam a pecabot mellett kapásra várva. A "sztorit" azóta is használom, hogy a pr-ben kevésbé jártas ügyfelek számára megvilágitsam a public relations és a reklám kapcsolatát, viszonyát. Szóval ha a kommunikáció e két eszközét a horgászat egyes elemihez hasonlitom, akkor a pr leginkább a pontyhorgászatban használt etetőanyaghoz hasonlit, amely köztudottan azt a célt szolgálja, hogy a horgászhelyre csábitsa a halakat. A reklám ellenben a horgon lévő csali, amely közvetlenül a hal kifogását segiti. A két dolognak nagyon eltér a funkciója, viszont egymás nélkül nem igazán hozzák a várt eredményt.
Lehet, hogy ez a kis hasonlat elég kezdetleges, de tapasztalataim szerint beválik.