Ahogyan azt korábban beharangoztam, múlt heti Reklámvilág rádióműsorban a marketingkommunikációs szakkönyvekről beszélgettünk a vendégekkel (Papp-Váry Árpád (BKF), Pál Zsombor (Kreativ)).
A műsor számos tanulsággal szolgált. Az egyik - inkább negativ hozadék - mindenképpen az volt, hogy a "szakmában" dolgozók jelentős része nem igazán olvas szakkönyveket. Ez a beszégetők személyes tapasztalatai szerint is igy van, és a hallgatók által beküldött kedvenc könyvek listája is bőven ezt igazolta. Alig-alig érkezett használható hallgatói komment. Minden esetre álljon itt az a lista, amelyet a stúdióban ülő 4 ember és néhány hallgató rakott össze:
Gröngross: Service management and marketing
Robert Solomon: Art of Client Service
Frederik Pohl - C. M. Kornbluth: A Venus-üzlet
Gerzema - Lebar: The Brand Bubble
Körülbelül ezek kerültek elő az adásban.
Ezen felbuzdulva viszont elhatároztam, hogy a newpr blogon hamarosan közzéteszem a saját kedvenc szakkönyveim listáját. Igyekszem összeválogatni azokat a műveket, amelyek nemcsak jól mutatnak a polcon, de tényleg érdekes és hasznos dolgok találhatók bennük.